A mai mese pedig egy 26 éves srácról,szól aki...

Igencsak megtapasztalhatta mit veszthet ha nem áll le,sőt ahogy ő írja megjárta a poklot is és el is hiszem neki. 

A következő történet a már korábban említett kiváló közösségi oldalról származik.

"Már sokszor próbálkoztam a leállással mert PE-m van (prematurális ejakuláció (túl hamar elmegyek )) de azt hiszem most sikerülni a leállás mert megjártam a poklot is.

Sokan hozzátok hasonlóan már nagyon régóta maszturbálok. Próbáltam sok mindent,hogy javítsak a PE problémámon de semmi sem segített. 

26 éves vagyok és nős. Az elmúlt években a feleségem egyre kevésbé élvezte a szexet velem,és emiatt egyre kevesebbszer voltunk együtt. Többynire ha nem is pár másodperccel azután megyek el,hogy elkezdjük legtöbbször már azelőtt,hogy betenném. Emiatt ő teljesen elveszti a kedvét az egésztől.

Novemberben megkérdezte tőlem,hogy mi lenne ha néha más emberekkel is szexelnénk? Ellene voltam de tudtam,hogy így csak túszként tartom magam mellett egy katasztrofális szexuális életben.

Végül igent mondtam de megegyeztünk,hogy nem beszélünk róla,de őszinték leszünk ha a másik kérdez róla.

Teljesen az ellentéte sűkt ki a dologból mint amit elterveztünk,mivel az egész kisérlet alatt egyszer sem szeretkeztünk egymással.

Én más emberekkel nem is próbálkoztam a PE problémám miatt,visznt nagyon depressziós lettem. Esténként a feleségem nem jött haza,azt hittem mással szexel de mint kiderült ez nem igaz. Mindettől függetlenül borzalmasan féltékeny lettem.

Néhány hónap múlva megkérdeztem,hogy hány emberrel volt,ő azt mondta csak kétszer amikor egy másik városba utazott.

Ezután elkezdtem utálni a saját feleségemet,gondjaim voltak az alvással és az éjszaka közepén egyre többszőr gurítottam le egy jó adag tequilát,hogy könnyebben elalhassak. Ôngyilkossági gondolataim voltak,és szinte az egész apot azzal töltöttem,hogy arra gondoltam mennyire utálom őt.

Aztán elmondtam neki,hogy mit csinál velem ez az egész kisérletezés és,hogy hagyjuk abba,de ő azt mondta nem.

Aztán megtaláltam a telefonjában azokat az sms-eket. " Nagyon jol ereztem magam" , "Akarlak!" , stb. Aztán megkérdeztem,hogy az a másik pasi ki tudta e elégíteni. Igen. 

Ekkor úgy éreztem,hogy kész vagyok elköltözni és elvállni. Egy hét beszélgetés után,beleegyezettt,hogy abbahagyjuk a kísérletet és újjáépítsük a házasságunkat.

Néhány hete volt hónapok óta az első közös szexünk. Szánalmas volt. Azonnal elmentem amint bettem. Próbáltuk folytatni,ő játszott a vibrátorával,amíg én fölötte voltam és próbáltam összehozni egy erekciót.

10 perc múlva abbahagytuk de ő azt mondta élvezte,de én tudom,hogy csak azért mondta,hogy  a házasságukat megmentse. Tudom,hogy egy ilyen teljesítménnyel soha nem fogja élvezni velem a szexet,de én sem fogom senkivel élvezni soha.

Szóval itt vagyok most kezdem el a leállásomat erősebb motivációval mint valaha. "

Kívánjunk neki sok szerencsét,26 évesen ez tényleg elég sz@r helyzet. Azért osztottam meg veletek ezt a történetet mert sokan szerintem nem is látjuk mi lehet ennek a vége,és addig kell megállni amíg lehet.