Amin még dolgoznom kell

Ismét az első napon vagyok. És ez kikészít. Egyszerűen elegem van a megcsúszásokból és,hogy folyton elölről kell kezdenem. A helyzet az,hogy tiszta fejjel már meg tudok bírkózni az ingerekkel,a bekapcsolásokkal és minden mással viszont ha épp olyan helyzetben vagyok amikor a tudatom nem teljesen tiszta az veszélyes terep és ez okozta a két legutolsó megcsúszásomat is.

A múltkor egy délutáni szunyókálás után ébredve a még félálombeli kábultságban nem tudtam uralkodni magamon és eldobtam 10 napot.

A legutóbbi pedig egy hétvégi laza sörözés után esett meg amikor 5 nap ment veszendőbe csak azért mert az akaraterőm gyengébb volt mint a fejemben motoszkáló hang.


Szóval ebből ismét tanultam figyelnem kell,és ezekben a helyzetekben igenis erősnek lenni.

Ilyenkor egy-egy megcsúszás után pedig olyan messzinek tűnik az a 7-10 nap. A két hét pedig számomra egy hatalmas eredmény lenne. De meg fogom csinálni.