ELÉRTEM!!!

12-1.jpg

El sem hiszem srácok. Végre megvan! 12 rohadt nap! Hány alkalommal buktam meg és csúsztam meg mindíg a bűvös 11. nap előtt. De most megvan végre!

Most kérdezhetitek,hogy mi ez a 12 nap,milyen gyorsan elmegy miért olyan nagy dolog ez? Mit mondjak,annak aki napokban számolja ezt az egész rohadt újraindítást annak sokat számít.

Hogy érzem magam? Nem jól. Elkezdődtek azok a villámcsapáshoz hasonló bekattanások amik a semmiből törnek elő és egy hatalmas csapást adnak,viszont nem tartanak sokáig. Mielőtt belekezdtem ebbe a posztba,akkor vészeltem át egy ilyet. Nem valami kellemes,többnyire egy-egy jelenet vagy film vagy kép egy korábbi PMO élményből jön ilyenkor elő és nagyon-nagyon szeretnéd újra ezt megnézni.

Mindezek mellett azért viszont úgy érzem,hogy azért talán valamennyivel könnyebb. Bár az agyam nagyon érzékeny. Egy egy korábban még erotikusnak sem talált videó,kép most azonnal bekapcsolja az agyamat,úgy látszik nagyon ki lehet éhezve a dopaminra. Tehát ha belefutok bármi ilyenbe azonnal kikapcsolom,elkapcsolom,bezárom,eltemetem,bármi. A legrosszabb dolog amit tehetsz magaddal az újraindítás alatt az az edgeing. Soha ne tedd!

Mi lesz most? Nem tudom. Megyek tovább,2 nap múlva elérem a két hetet és utánna folytatom az utamat. De bevallom nektek srácok,hogy nagyon szeretek önkielégíteni. Még mindíg.