Érzelmi hullámvasút - te is felülsz majd rá!

rollercoaster.jpg

Számomra a kattogások után ez a második legrosszabb dolog az újraindítás során,mert ez befolyásolja a mindennapjaimat amíg a kattogások csak rövidebb ideig tartanak. Többek közt emiatt is várom,hogy eljöjjön ismét a flatline mert akkor semmi sincs csak üresség és számomra az a legjobb,akkor csak szépen sodródom át egyik napból a másikba.

Tegnap nagyon szarul voltam. Minden ok nélkül mély depresszióban voltam,minden és mindenki idegesített,türelmetlen voltam. Ma pont az ellentéte,minden szép és jó,vidámság,motiváltság,erőm teljében vagyok pedig semmi sem változott tegnap óta.

Jobb esetben ezek a rossz érzések csak egy napig tartanak,de volt,hogy nekem három ilyen napom is volt egymás után és ez nagyon kimerítő tud lenni szellemileg. Minden nap várod,hogy ez a nap hátha jobb lesz de nem. Akkor nagyon erős kattogás is párosult ezekhez a negatív érzésekhez akkor a harmadik napon vissza is estem. Persze,nem érte meg mert nem lett jobb egy kicsit sem.

Úgyhogy srácok ha ti is felültök erre az érzelmi hullámvasútra készüljetek fel a legmélyebb zuhanásokra majd a legmagasabb csúcsokra ahonnan még mélyebbre lehet zuhanni. Mit csináljatok? Amit egy igazi hullámvasúton is tennétek,kapaszkodjatok erősen belém,szorítsátok össze a fogatokat és bírjátok ki amíg a menet véget ér!