Ez alkalommal 3 hétig mentem

Ezúttal büszke lehetek magamra mert kibírtam három hétig. Ez egy teljesen új rekord számomra,korábban az 1 napot sem voltam képes megdönteni. Jött aztán a 2 hét,most pedig a három. Azonban visszaestem a 21. napomon és azóta a PMO mocskában fetrengek ismét és nem érzem magam jól. A visszaesésem egy dopamin / újdonság hajsza volt. Amikor 7 óra múlva végeztem erős sajgó fájdalmat éreztem a golyóimban. Nem sokkal később kezdődött a chaser effect ami utálatos dolog. Akkor újra kell valami. Ezután el tudtam aludni de reggel kezdődött újra az egész. Ez megy most már 3 napja.

Újra kell kezdenem,vagyis folytatnom kell de nehéz amikor a 0. napon vagy. Meg kell acéloznom az akaraterőmet mert nem érzem jól magam,nem ad nekem semmi olyan pluszt amire szükségem van.

Ez az egész egy 22-es csapdája. Ha csinálom akkor az agyam nem akarja. Ha nem csinálom akkor se.

Figyeltem magam ezalatt a három hét alatt de a kicsit erősebb magabiztosság mellett semmi különlegeset nem éreztem. Nem mentegetem magam csak keresek kifogásokat.

Itt vagyok tehát a mocsokban,és így érzem jól magam.