Edgeing - Soha ne tedd!

edge.jpg

Ezt a szót sokat emlegetik a redditen magyarra nem tudom,hogy lehetne lefordítani. A lényege az,hogy az újraindítás alatt belenézel egy két filmbe,böngészgetsz erotikus oldalakon de közben nem nyúlsz magadhoz. Szerintem,és sok más szerint is ez nagyon rossz ötlet. Egyrészt mert nagy valószínüség szerint visszaeséshez vezet,mástrészröl pedig amikor ezt teszed egy kis löketet adsz magadnak abból a drogból amiről épp le akarsz jönni.Én is megbuktam nem egyszer amikor kiegyeztem az agyammal - micsoda baromság-,hogy ok rákeresek arra ami miatt cseszeget és aztán vége.Tényleg vége lett,és kezdhettem az egészet elölről.

Szóval,srácok fogadjátok el,hogyha egyszer elkezdtétek az újraindítást akkor nincs megállás,nincs olyan,hogy csak egy google keresés,csak egy kép.Tanuljatok más (az én hibámból) ne higyjétek,hogy erősebbek vagytok és meg tudtok állni. Miért táncolnátok a szakadék szélén?