DÖNTÖTTEM: Szigorított őrizet 3 hónapig a feltételes szabadlábra helyezés lehetősége nélkül!

Ha már a többiek is írtak akkor nekem is ideje lenne színt vallanom. Ma 7 órán át vertem. Alig vártam,hogy hazaérjek. 4 nap ment a levesbe. 4 napig egész jól voltam ma ütött be az első erősebb inger és elsőre feladtam. Tényleg úgy érzem magam mint egy hernyós. Ahogy hazasietek,resetelem a routert,hogy kiiktassam a korábban beállított dolgokat,azonnal nyitom az oldalakat,felnyomom a dopamin szintemet majd néhány óra múlva végzem. Mennyi elvesztegetett idő amit hasznosabban is tölthettem volna. Miután végzem kell egy 10 perc pihenő amíg az agyam újra sikítani kezd a dopamin után és kezdődik a chaser effect. Ekkor még egyszer csinálnom kell 7 óráig. Ilyenkor már teljesen ki vagyok csavarva. De a képek még mindíg itt dörömbölnek a fejemben,de most megkaptam az adagom most,jól vagyok. Lennék ha nem tudnám,hogy függő vagyok. Egy rohadt függő.

Miután végeztem "kidobtam" az összes cuccot megint már nem tudom megmondani hányadik alkalommal. Azt hiszem,hogy most drasztikusabb megoldáshoz fogok folyamodni. Lezárom a routert újra ráragasztok egy kis szigetelő szalagot amit a kedvesem aláir és megkérem,hogy néha nézzen rá. Ha megsérült az aláirása akkor valahogy le kell csesznie vagy nem tudom. Ez az utolsó lehetőségem,egyszerűen nem látok rá semmi más megoldást.

Folyamatosan ezt a számot hallgatom. Tetszik a szöveg,a pasi is jó és nagyon jól mutatja egy függő viselkedését. Amikor a menyországban van,amikor szenved az elvonástól,aztán amikor megpróbál hozzáférni bárhogy a cuccához. Visszaesés után és amikor nagyon szenvedek akkor ezt szoktam hallgatni. Hallgassátok ti is.

Most pedig megyek és beállítom a routert.

 

UPDATE: Opendns installálva,router jelszó megváltoztatva (ezt csak Ő tudja),valamint egy darab papír az Ő kézírásával lett a router reset gombja fölé ragasztva,ezt gyakran ellenőrizni fogja. Nem tudja mi az oka ennek az egésznek de megkértem,hogyha megsérül a papír akkor nagyon csesszen le.

De nem fog. Nagyon szégyelném magam ha megtenném.

Kívánjatok nekem szerencsét,most már tényleg nincs tovább. :(


"

Breathe it in and breathe it out
And pass it on, it's almost out
We're so creative, so much more
We're high above but on the floor

It's not a habit, it's cool, I feel alive
If you don't have it, you're on the other side

The deeper you stick it in your vein
The deeper the thoughts, there's no more pain
I'm in Heaven, I'm a God
I'm everywhere, I feel so hot

It's not a habit, it's cool, I feel alive
If you don't have it you're on the other side
I'm not an addict, maybe that's a lie

It's over now, I'm cold, alone
I'm just a person on my own
Nothing means a thing to me
Oh nothing means a thing to me

It's not a habit, it's cool, I feel alive
If you don't have it, you're on the other side
I'm not an addict maybe that's a lie

Free me, leave me
Watch me as I'm going down
And free me, see me
Look at me, I'm falling and I'm falling

It is not a habit, it is cool, I feel alive, I feel
It is not a habit, it is cool, I feel alive

It's not a habit, it's cool, I feel alive
If you don't have it, you're on the other side
I'm not an addict, maybe that's a lie

I'm not an addict
I'm not an addict
I'm not an addict "