Használd az újraindítást, hogy javíts önmagadon!

good-habits-bad-habits.jpg

Nekem és még sok más embernek is hasznomra volt az újraindítás és a vele járó hátrányok valamint ellőnyök abban,hogy megismertem miként lehet ledobni a rossz szokásokat. Mindenkinek vannak,kisebbekk,nagyobbak. Én úgy döntöttem,hogy a PMO mellett leteszek még néhány másikat is,és azt az akaraterőt amit az újraindításnál megszereztem felhasználom az élet más területein is,hogy a rossz szokásaim helyett jobb dolgokkal kezdjek el foglalkozni. Sokan elkezdtek konditerembe járni,találtak egy hobbit maguknak,használták ezt az időt,hogy flörtöljenek még akkor is ha ez nem mindig vált be,de tanultak a dologból és legközelebb már könnyebb ,jobb lesz.

Szóval ha úgy érzed,hogy vannak olyan dolgaid amin szeretnél változtatni - legyen az bármi hajstílus,öltözködés,dohányzás,lustaság - akkor vedd fel azokat is a listádra és az újraindítás alatt javíts önmagadon más téren is!

Fontos tudni,hogy csak mert elkezdted az újraindítást az nem fog megoldani minden gondot az életedben. Neked kell dolgoznod azokon a negatív dolgokon amiken változatni szeretnél. Meglehet,hogy drasztikus változatásokra lesz szükség de ezekre az életben néha szükség van ha eredményeket szeretnénk látni.