Zene,szöveggel


Lélegezd be,lélegezd ki,

és add tovább,már majdnem üres.
Annyival kreatívabbak,annyival többek vagyunk,
magasan fent,de mégis a földön.

Nem vált szokásommá,minden ok,élénknek érzem magam!
Ha te nem érzed akkor a másik oldalon vagy.

Minél mélyebbre nyomod,annál mélyebbek a gondolatok.
Nincs több fájdalom,a mennyországban vagyok,egy isten vagyok,
mindenhol ott vagyok, egy igazi király!

Nem vált szokásommá,minden ok,élénknek érzem magam!
Ha te nem érzed akkor a másik oldalon vagy.

Nem vagyok függő!
Talán...ez egy hazugság...

Most már vége,fázom és egyedül vagyok.
Csak egyvalaki vagyok magányosan.
Semmi sem jelent semmit.
Semmi sem jelent semmit.

Nem vált szokásommá,minden ok,élénknek érzem magam!
Ha te nem érzed akkor a másik oldalon vagy.
Szabadíts ki,hagyj el és figyeld ahogy zuhanok.
Szabadíts ki,láss engem,
Nézz rám,zuhanok,zuhanok.

Nem vált szokásommá,minden ok,élénknek érzem magam!
Nem vált szokásommá,minden ok,élénknek érzem magam!

Nem vált szokásommá,minden ok,élénknek érzem magam!
Ha te nem érzed akkor a másik oldalon vagy.

Nem vagyok függő!
Talán...ez egy hazugság...

Nem vagyok függő!

Nem vagyok függő!

Nem vagyok függő!